• PREMIJERNO PRIKAZANA SERIJA KOJA JE SNIMANA U ZRENJANINU

BEOGRAD – U svečanoj atmosferi, u utorak, 17. oktobra, u Jugoslovenskoj kinoteci, premijerno je prikazana pilot-epizoda serije „Senke nad Balkanom“, urađene prema filmskoj priči Stevana Koprivice, a u realizaciji Radio televizije Srbije i produkcijske kuće „Kobra“. Partner na ovom dramskom projektu bila je i kompanija GOMEX, čiji su predstavnici, na poziv ekipe serije, takođe prisustvovali […]

Podeli vest:

Facebook Twitter WhatsApp
    PREMIJERNO PRIKAZANA SERIJA KOJA JE SNIMANA U ZRENJANINU

BEOGRAD – U svečanoj atmosferi, u utorak, 17. oktobra, u Jugoslovenskoj kinoteci, premijerno je prikazana pilot-epizoda serije „Senke nad Balkanom“, urađene prema filmskoj priči Stevana Koprivice, a u realizaciji Radio televizije Srbije i produkcijske kuće „Kobra“. Partner na ovom dramskom projektu bila je i kompanija GOMEX, čiji su predstavnici, na poziv ekipe serije, takođe prisustvovali premijeri.

serija

Kao reditelj, Dragan Bjelogrlić se ovog puta predstavio dramskim trilerom koji nas vraća u burni period s kraja 20-ih godina prošlog veka. Istorijska fikcija, pomešana sa žanrovima trilera i misterije, u centar pažnje stavlja Beograd toga doba, kao raskrsnicu puteva na kojoj se ukrštaju i sukobljavaju interesi sa različitih strana sveta.

Ceo serijal podeljen je u tri sezone. Prva (od 1928. do 1940. godine) pokriva period neposredno pred ubistvo hrvatskog narodnog poslanika Stjepana Radića, u drugoj se obrađuje ubistvo kralja Aleksandra Karađorđevića u Marselju, dok je treća smeštena pred sam početak Drugog svetskog rata.

Serija je snimana pretežno u Beogradu, ali i u Barandi, Zrenjaninu, Sankt Peterburgu, Beču, Ženevi, Makedoniji, Herceg Novom… Tokom snimanja u Zrenjaninu, za potrebe serije korišćena je Barokna sala Skupštine grada Zrenjanina (autentičan prostor, sa vrlo zanimljivim stilskim i likovnim segmentima), kao i Saveznička ulica u centru grada, koja je tokom boravka ekipe serije bila potpuno zatvorena za saobraćaj i „vraćena“ u period s početka XX veka.

Osim Bjelogrlića, koji igra glavnu ulogu, u ovom ostvarenju gledaćemo i Andriju Kuzmanovića, Gordana Kičića, Žarka Lauševića, Mariju Bergam, a tu je i međunarodna postavka koju čine slavni ruski glumci Aleksandar Galibin i Andrej Zibrov, kao i dobro poznati Gordan Bogdan, Bojan Navojec, Toni Mihajlovski i Petar Arsovski. Muziku i ovoga puta potpisuje Manjifiko.

Prva epizoda nove domaća serije „Senke nad Balkanom“ biće emitovana u nedelju, 22. oktobra, u 20 časova, na prvom programu Radio televizije Srbije, kao i na još pet nacionalnih televizija u regionu i u Ruskoj federaciji.

Podeli vest:

Facebook Twitter WhatsApp
  • Prijavite se na naš newsletter i jedanput nedeljno najvažnije vesti iz Zrenjanina i okoline stizaće na vašu e-mail adresu.